Złóż podanie

Skoro tutaj zajrzałeś, zapewne zastanawiasz się, jak dołączyć do tego jakże interesującego bloga. Wystarczy, że uzupełnisz poniższy formularz i wyślesz go na e-mail Adminki bądź na Howrse.pl. Pamiętaj również, że najpierw musisz się zapoznać z regulaminem! Ponadto należy wysłać opowiadanie, inaczej postać nie zostanie w ogóle wstawiona.

Kontakt z Adminką:
e-mail: marudliwa@gmail.com
HW: Avrille




Wygląd: (link do zdjęcia zwykłego, nie upiększonego nastolatka lub dziecka, może to być również rysunek... ale realistyczny! Nie japoński ani wzięty żywcem z kreskówki! Można również po prostu OPISAĆ wygląd postaci.)


Imię: (imię postaci, najlepiej, jakby się nie powtarzało. Musi być polskie!)
Nazwisko: (tu akurat o powtórce nie ma mowy. Może być takie samo tylko i wyłącznie w przypadku, gdyby postacie były ze sobą spokrewnione. Musi być polskie!)
Ksywki: (czyli co by tu dużo gadać - jak nazywają Twoją postać inne osoby.)
Tytuł: (więcej o tym poniżej. Musisz wybrać jedną z kilku ścieżek rozwoju postaci. Wybierasz pierwszy z dostępnych poziomów, np. jeśli zdecydujesz, że Twoja postać będzie chodzić do podstawówki i chcesz, aby była osobą bardzo ambitną, to wpisujesz: Artystyczny i uzdolniony: Niespełnione ambicje)
Płeć: dziewczyna/chłopak
Szkoła: podstawowa/gimnazjum
Klasa: (np. 3 c)
Miasto: Jaskółkowo/Bura Wieś/Janosikowo (więcej informacji o owych miejscowościach znajdziesz poniżej.)
Data urodzenia: (dzień, miesiąc i rok urodzenia postaci.)
Znak zodiaku: (jeśli się na tym nie znasz - internet służy pomocą. W każdym razie ma to związek z datą urodzenia.)
Chłopak/dziewczyna: (czy Twoja postać ma jakiś obiekt zauroczenia? Jeśli nie, wystarczy wpisać "brak".)
Cechy charakterystyczne: (ubiór, wygląd zewnętrzny, itd. Jeśli z kolei ktoś już dokładnie scharakteryzował postać w dziale "wygląd", wówczas tutaj wystarczy opowiedzieć nieco o ubiorze)
 Charakter: (charakter postaci, obowiązkowo opis! Nie toleruję postaci idealnych i bez skazy. W rzeczywistości człowiek składa się głównie z wad i tego należy się trzymać.)
Hobby: (co Twoja postać lubi robić w wolnym czasie?)
Historia: (nie ma "nie zna", "nie pamięta" lub "nie zdradzi"! To przecież żadna tajemnica! Wystarczą 3 zdania.)
Rodzina: (rodzice, rodzeństwo, a jak ktoś się uprze to też kuzynostwo, wujostwo czy dziadkowie. Nie ma "nie zna"! To nie wataha!)
Przyjaciele: (z kim Twoja postać się przyjaźni? Na początku możesz mieć "brak", lecz wypadałoby to prędzej lub później uzupełnić.)
Wrogowie: (z kim Twoja postać ma na pieńku?)
Ciekawostki: (coś, o czym nie każdy może wiedzieć... mogą to być przykładowo krótkie informacje o domowym pupilu postaci lub powiedzenie, że prowadzi potajemnie pamiętnik, w którym to obgaduje każdego, kogo tylko zna.)
Właściciel: (twój adres e-mail/HW)
Oceny: -
Średnia ocen: - (więcej o tym poniżej)
Kieszonkowe: 50 zł

Punkty karmy: 100

Inne obrazki:
(link do obrazków lub opis, tak jak to było w przypadku obrazka ogólnego)



Miejsce zamieszkania postaci
Należy pamiętać również o tym, że budynki będące gimnazjum i podstawówką dzieli jedynie płot. Kiedy uczniowie wychodzą na dwór, na przerwę mogą porozmawiać właśnie przez ten płot.
Ponadto każdy, kto dołącza do naszej szkoły musi podać miejscowość, w której przyszło mu mieszkać. Do wyboru na start masz:

Jaskółkowo: To właśnie w tym niewielkim mieście wybudowano naszą szkołę. Nie zawiera żadnych rozbudowanych galerii handlowych ani nie opływa w luksusy. W mieście nie ma nikogo, kto mieszkałby w willi - większość ludzi jest szczęśliwa w swoim skromnym mieszkanku w obdrapanym bloku, z okien którego można zobaczyć typowe podwórko z trzepakami. Niektórzy mają tyle szczęścia, by móc opłacić sobie jednopiętrowy, góra dwupiętrowy dom jednorodzinny wybudowany na obrzeżach miasta. Ulicami śmigają samochody, a ich poboczami podróżują rowerzyści, którzy nierzadko utrudniają nieco ruch. To niestety jest winą tylko i wyłącznie braku ścieżek rowerowych. Korki zdarzają się raczej nieczęsto. Na rynku wybudowano wiele małych sklepików, począwszy na restauracjach, pizzeriach i jednej kawiarni, a skończywszy na mięsnym, obuwniczym, czy też odzieżowym. Latem można się udać nad Jezioro Burkowskiego Jest to miasteczko bardzo schludne, w którym ludzie bardzo naciskają na ekologiczne podejście do świata.

Burą Wieś: Znajduje się w odległości 11 km od Jaskółkowa. Jest to typowa wieś, jaką można zobaczyć oczami wyobraźni. Mieszka tam zaledwie niecałe 100 osób, przez co wszyscy się znają i o wszystkim wiedzą. Rzadko kiedy zdarzają się kłótnie między sąsiadami, każdy woli pilnować swojego kurnika. Dosłownie. Trzy z rodzin zajmują się polem uprawnym, a cała reszta hoduje zwierzęta. Mimo powszechnych obowiązków domowych uczniowie dojeżdżający autobusem do szkoły zawsze znajdują czas na naukę bądź odrabianie lekcji. Wbrew wizji "bogatych dzieci" znają tam pojęcie telefonu, a znaczna część z nich sprawnie posługuje się swoimi smartfonami. Ponadto posiadają komputery czy inny sprzęt, który przysługuje współczesnej młodzieży. Na jej obrzeżach znajduje się mały sklepik spożywczy, kiosk oraz przystanek autobusowy.

Janosikowo: Znajduje się w odległości 8 km od Jaskółkowa. Jest również wsią, jednak większą od Burej Wsi. Na myśl przywodzi raczej skromną mieścinkę, której mieszkańcy zwykle mieszkają w domach dwurodzinnych. Niekiedy posiadają własny kurnik, czy zagrodę z innymi zwierzętami, niemalże każdy posiada przynajmniej psa lub kota. Ludzie często przychodzą na rynek zrobić zakupy w ulubionej cukierni, piekarni, pizzerii bądź odwiedzają sklepy z odzieżą używaną. Samochodów jeździ tam raczej niewiele, ludzie wolą spacerować i oddychać świeżym powietrzem lub wybierać się na wycieczki rowerowe. Około kilometra za wsią jest Jezioro Habrowe, w którym pływa naprawdę wiele ryb - warto wybrać się tam z wędką (oczywiście wcześniej wykupując zezwolenie!).



Tytuł
Tytuł to inaczej pozycja i sposób postrzegania postaci przez inne osoby. Można się dzięki temu dzielić w "grupki społeczne" i wiedzieć, z kim najlepiej zagadać i kto może podzielać część zainteresowań Twojej postaci.

PODSTAWÓWKA
Artystyczne i uzdolnione
 (za równo dla dziewczyn, jak i chłopaków)
Jest ich wszędzie pełno! Z reguły lubią się uczyć, ale jeszcze bardziej udzielać się wszędzie, gdzie tylko popadnie - czy to konkurs matematyczny czy szkolne przedstawienie - i tak się tam zgłoszą. Należą do kółek zainteresowań, uczą się w wolnym czasie i nie lubią nic nie robić.
  • Niespełnione ambicje (poniżej 200 pkt. karmy)
  • Wschodząca gwiazda (powyżej 200 pkt., należenie do min. 1 kółka zainteresowań): nagroda - 3 kanapki
  • Przekonany do sławy (powyżej 300 pkt., średnia powyżej 2.0): nagroda - książka
  • Wschodząca gwiazda (powyżej 400 pkt., średnia powyżej 3.0, należenie do min. 2 kółek zainteresowań): nagroda - 30 zł
  • Pewien w tym, co robi (powyżej 500 pkt., średnia powyżej 4.0): nagroda - możliwość dołączenia do wszystkich kółek zainteresowań w swojej szkole
  • Rozpoznawalny zawsze i wszędzie (powyżej 1000 pkt., średnia powyżej 4.5, należenie do min. kółek zainteresowań): nagroda - możliwość występowania na zakończeniu roku


Jesteśmy już młodzieżą!
 (za równo dla dziewczyn, jak i chłopaków)
Ach, chyba każdy na pewnym etapie swojego życia chciał już być dorosłym, prawda? Zwykle takie dziecko stara się ubierać jak najlepiej, a dziewczynki malować się. Próbują również zgrywać ważniejszych i lepszych od reszty, z różnymi skutkami. Chłopcy, aby być prawdziwymi mężczyznami oglądają mecze piłki nożnej, za to znaczna część dziewczynek przegląda magazyny modowe...
  • Przyszły bezrobotny (poniżej 200 pkt. karmy)
  •   Przyszły student (powyżej 200 pkt., min. 1 wycieczka za sobą): nagroda - 5 jabłek
  • Przyszły pracownik (powyżej 300 pkt., średnia powyżej 1.5): nagroda - piórnik
  • Przyszły dyrektor wielkiej firmy (powyżej 400 pkt., średnia powyżej 2.5, min. 2 wycieczki za sobą): nagroda - 30 zł
  • Przyszła gwiazda (powyżej 500 pkt., średnia powyżej 3.5): nagroda - zwolnienie z zadań domowych na 3 miesiące
  • Obraz dorosłości idealny (powyżej 1000 pkt., średnia powyżej 4.0, min. 3 wycieczki za sobą): nagroda - darmowa wycieczka

Zasady są po to, by je łamać
 (za równo dla dziewczyn, jak i chłopaków)
Wagary, palenie, wulgaryzmy... to leży w normie chuliganów z podstawówki. Non stop niszczą mienie szkoły lub dewastują miejsca publiczne, a to wszystko tylko po to, aby spodobać się kolegom z gimnazjum i zdobyć ich przychylność. Do ich listy przestępstw można również zaliczyć po prostu przeszkadzanie w przeprowadzeniu lekcji.
  • Irytujący berbeć (poniżej 200 pkt. karmy)
  • Mały hultaj (powyżej 200 pkt., min. 1 wróg): nagroda - 2 puszki coli
  • Nieznośny uczeń (powyżej 300 pkt., min. 3 wrogów, w tym min. 1 nauczyciel, opuszczone kilka godzin): nagroda - 3 paczki chipsów
  • Klasowy huligan (powyżej 400 pkt., min. 5 wrogów, w tym min. 2 nauczycieli, opuszczone kilkanaście godzin): nagroda - 20 zł
  • Prawdziwy wandal (powyżej 500 pkt., min. 8 wrogów, w tym min. 3 nauczycieli, przeprowadzona min. 1 porządna "akcja"): nagroda - zwolnienie z prac domowych na miesiąc
  • Doświadczony bandyta (powyżej 1000 pkt., min. 12 wrogów, w tym min. 5 nauczycieli, przeprowadzone min. 3 porządne "akcje", opuszczone kilkadziesiąt godzin): nagroda - 50 zł
 
Fascynaci wszystkiego, co dziwne
 (za równo dla dziewczyn, jak i chłopaków)
Odstają od reszty. Fascynują się do szaleństwa serialem o kolorowych kucykach, są wtajemniczeni w świat anime i mangi, czy też są zakochani w powieściach fantasy, bądź uwielbiają spędzać czas na graniu w dość mało popularne pozycje gier. Zdecydowanie wyróżniają się z tłumu i rzadko kiedy chcą to ukryć. Wiele osób, które chcą zachować resztki normalności z reguły... omija takie osoby. One jednak albo się tym nie przejmą, bo mają innych kolegów o podobnych zainteresowaniach, albo usiądą w kącie i zamkną się we własnym świecie...
  • Z pozoru normalny (poniżej 200 pkt. karmy)
  • Zachowujący resztki przeciętności (powyżej 200 pkt., min. 1 nietypowe zainteresowanie, średnia powyżej 1.5): nagroda - 2 kanapki
  • Ukryty w swoich zainteresowaniach (powyżej 300 pkt., średnia powyżej 2.5): nagroda - piórnik
  • Wyróżniający się z tłumu (powyżej 400 pkt., min. 2 nietypowe zainteresowania, średnia powyżej 3.5): nagroda - 30 zł
  • Jaskrawy przykład inności (powyżej 500 pkt., min. 3 nietypowe zainteresowania, średnia powyżej 4.5): nagroda - koszulka z nadrukiem jednej ze swoich ulubionych postaci (np. Rainbow Dash z MLP)
  • Słynny dziwak (powyżej 1000 pkt., min. 5 nietypowych zainteresowań, średnia powyżej 5.5): nagroda - zestaw 3 mang/gier RPG/innych rzeczy, którymi fascynuje się Twoja postać
Dziecinne dzieci
 (za równo dla dziewczyn, jak i chłopaków)
Uwielbiają się bawić - czy to klocki, czy gry zespołowe na podwórku, czy zabawa w dom, rodzinę czy bawienie się lalkami lub wspólne układanie puzzli z motywem puchatego kotka. Kolorowe ubrania, wzorzyste sweterki... po prostu całkowity brak poczucia mody. Nie posiadanie konta na fb... czasem się zdarzy, że taka osoba ma konto na NK.pl, ale tylko i wyłącznie po to, by móc grać w Wiejskie Życie czy Pet Party lub inne tego typu gry. Brak jakichkolwiek skojarzeń... no po prostu uroki dzieciństwa!
  • Poszukujący kolegów (poniżej 200 pkt. karmy)
  • Nowy w świecie zabaw (powyżej 200 pkt., min. 1 przyjaciel, średnia powyżej 1.5): nagroda - 5 butelek wody
  • Zapoznany kolega (powyżej 300 pkt., min. 2 przyjaciół, średnia powyżej 2.5): nagroda - 6 jabłek
  • Zawsze chętny do zabaw (powyżej 400 pkt., min. 3 przyjaciel, średnia powyżej 3.5): nagroda - 20 zł
  • Wieczne dziecko (powyżej 500 pkt., min. 4 przyjaciół, średnia powyżej 4.5): nagroda - dowolnie wybrana zabawka
  • Szef nieskończoności (powyżej 1000 pkt., min. 5 przyjaciół, codzienne wychodzenie na dwór stanowi codzienność, średnia powyżej 5.5): nagroda - wyjazd na wakacje z wraz ze wszystkimi rodzicami i przyjaciółmi
 
Nie udzielam się, bo nie
 (za równo dla dziewczyn, jak i chłopaków)
Siedzą cicho, nikomu nie wadzą, nie wchodzą nikomu w drogę, usuwają się na bok... nic dziwnego, że większość osób w ogóle nie wie, jak takie osoby w ogóle mają na imię, bądź całkiem o nich zapominają. Właściwie to o takich osobach nikt nic nie wie... są niemalże niewidoczne.
  • Przeciętny (poniżej 200 pkt. karmy)
  • Bardziej przeciętny (powyżej 200 pkt., średnia powyżej 1.5): nagroda - 2 kanapki
  • Najbardziej przeciętny (powyżej 300 pkt., średnia powyżej 2.5): nagroda - piórnik
  • Niewidoczny (powyżej 400 pkt., średnia powyżej 3.5): nagroda - 40 zł
  • Całkiem niewidzialny (powyżej 500 pkt., średnia powyżej 4.5): nagroda - 3 książki
  • Mistrz sztuki niewidzialności (powyżej 1000 pkt., średnia powyżej 5.5): nagroda - 150 zł

GIMNAZJUM
Banda dresów i ich pięści
 (za równo dla dziewczyn, jak i chłopaków)
Kto nie zna choćby jednego dresa, który ma wywalone na dosłownie wszystko, a chyba najbardziej na szkołę i naukę? Dużo chętniej siedzi na mrozie z petem w ręce, niż w ciepłej klasie nad książką. Mają duże problemy w nauce i z reguły zmuszeni są kiblować... dla popisu często zdarza im się jeszcze popić czy wziąć jakiś "mocny towar". Często dzielą się w grupy, które między którymi regularnie dochodzi do sporów. Zwykle kończy się na śliwie pod okiem.
  • Odważny klasowy "śmieszek" (poniżej 200 pkt. karmy)
  • Początkujący bad boy/girl (powyżej 200 pkt., min. 3 wrogów, opuszczone kilka godzin): nagroda - 3 jabłka
  •  Zepsuty nastolatek (powyżej 300 pkt., min. 5 wrogów, w tym min. 1 nauczyciel, opuszczone kilkanaście godzin): nagroda - 2 zeszyty
  • Wkręcony w interesy (powyżej 400 pkt., min. 8 wrogów, w tym min. 3 nauczycieli, przeprowadzona min. 1 porządna "akcja", jest uzależniony od min. 1 używki, opuszczone kilkadziesiąt godzin): nagroda - 50 zł
  • Ukryty diler (powyżej 500 pkt., min. 12 wrogów, w tym min. 5 nauczycieli, przeprowadzone min. 3 porządne "akcje"): nagroda - 3 paczki papierosów/flaszka/trochę "towaru"
  • Król pięści (powyżej 1000 pkt., min. 20 wrogów, w tym min. 8 nauczycieli, przeprowadzone min. 5 porządnych "akcji", opuszczone kilkaset godzin): nagroda - zostanie jednym z przywódców najpopularniejszych band w szkole

Wielbiący naukę i ogólną wiedzę
 (za równo dla dziewczyn, jak i chłopaków)
Kujoni są w każdej szkole. Bycie przemądrzałym aż bije od takich osób na kilometr. Zwykle uważają się za lepszych od innych, a ich skala ocen wygląda nieco inaczej niż u takiego przeciętniaka... co znaczy tyle, że są niezadowoleni z siebie już wtedy, kiedy mają chociażby czwórkę. Lubią się uczyć i być mądrzejsi od innych. Zwykle bardzo cieszą się, gdy okazuje się, że to jednak oni mieli rację, a nie nikt inny. Traktują większość społeczeństwa jako kompletne nieuki... i z reguły konkurują z innymi, nielubianymi przez nich kujonami.

  • Typowy uczeń (poniżej 200 pkt. karmy)
  • Dobry uczeń (powyżej 200 pkt., średnia powyżej 4.0, należenie do min. 1 kółka zainteresowań): nagroda - piórnik
  • Bardzo dobry uczeń (powyżej 300 pkt., średnia powyżej 4.5, należenie do min. 2 kółek zainteresowań): nagroda - 3 książki
  • Wzorowy uczeń (powyżej 400 pkt., średnia powyżej 5.0, należenie do min. 3 kółek zainteresowań, być w pierwszej trójce w min. 1 konkursie): nagroda - 50 zł
  • Najżywszy kujon (powyżej 500 pkt., średnia powyżej 5.5, należenie do min. 4 kółek zainteresowań, być w pierwszej trójce w min. 2 konkursach): nagroda - możliwość dołączenia do wszystkich kółek zainteresowań
  • Niepokonany myśliciel (powyżej 1000 pkt., średnia powyżej 5.8, należenie do min. 5 kółek zainteresowań, być w pierwszej trójce w min. 3 konkursach): nagroda - dobicie do średniej 6.0

Najwięksi przystojniacy
 (dla chłopaków)
Wiesz, że jesteś najlepszy. Wiesz, że wszystkie laski na Ciebie lecą. Wiesz, że żadna Ci się nie oprze. Ale czy aby na pewno? Droga jest trudna i stroma. Trzeba urobić sobie sześciopak, a później zabrać się za bycie jak najbardziej żartobliwym lub zaskakiwać swoim intelektem... choć z tym z reguły jest problem. Zmienianie dziewczyn co tydzień nie robi nikomu różnicy - i tak dziewczyny czekają w kolejce, aż zerwiesz z tą, która Ci się już znudziła. A może to tylko marzenia, a rzeczywistość wygląda nieco inaczej?
  • Uroczy chłopiec (poniżej 200 pkt. karmy)
  • Zaskakujący chłopak (powyżej 200 pkt., posiadanie dziewczyny/chłopaka): nagroda - 3 jabłka
  • Prawdziwy dżentelmen (powyżej 300 pkt., posiadanie 2 osób, które są w nim zakochane): nagroda - piórnik
  • Czarujący przystojniak (powyżej 400 pkt., posiadanie 4 osób, które są w nim zakochane): nagroda - 50 zł
  • Chodzący ideał (powyżej 500 pkt., posiadanie 2 dziewczyn/chłopaków i posiadanie 5 osób, które są w nim zakochane): nagroda - zwolnienie z zadań domowych na 3 miesiące
  • Najprzystojniejszy w szkole (powyżej 1000 pkt., posiadanie 3 dziewczyn/chłopaków i posiadanie 7 osób, które są w nim zakochane): nagroda - możliwość rozkochania w sobie każdej dziewczyny/każdego chłopaka (to oczywiście za zgodą właściciela postaci)

Najatrakcyjniejsze w tej szkole
 (dla dziewczyn)
Posiadanie tysiąca znajomych na fejsie, setki obserwatorów na instagramie i snapie, niekiedy dziesiątki fanów na asku... takie życie prowadzą wszystkie piękności, które mają co pokazać na kolejnym to zdjęciu mającym być opublikowanym w sieci. Makijaż, pomalowane paznokcie, biżuteria, markowe ciuchy oraz idealna fryzura obowiązkowa! Możesz również wziąć mały, ale modny plecak lub skórzaną torbę na książki do szkoły oraz lusterko, by móc się w nim w każdej chwili przejrzeć. iPhone w pakiecie! A może dopiero do tego dążysz?
  • Zadbana dziewczyna (poniżej 200 pkt. karmy)
  • Niezła laska (powyżej 200 pkt., posiadanie dziewczyny/chłopaka): nagroda - 3 jabłka
  • Zachwycająca piękność (powyżej 300 pkt., posiadanie 2 osób, które są w niej zakochane): nagroda - piórnik
  • Marzenie każdego faceta (powyżej 400 pkt., posiadanie 4 osób, które są w niej zakochane): nagroda - 50 zł
  • Posądzana o rzucanie zaklęć miłosnych (powyżej 500 pkt., posiadanie 2 dziewczyn/chłopaków i posiadanie 5 osób, które są w niej zakochane): nagroda - zwolnienie z zadań domowych na 3 miesiące
  • Najpiękniejsza w szkole (powyżej 1000 pkt., posiadanie 3 dziewczyn/chłopaków i posiadanie 7 osób, które są w niej zakochane): nagroda - możliwość rozkochania w sobie każdej dziewczyny/każdego chłopaka (to oczywiście za zgodą właściciela postaci)

Dziwni, dziwniejsi i najdziwniejsi
 (za równo dla dziewczyn, jak i chłopaków)
Fascynat mangi i anime? A może jedyne Twoje miłości pochodzą z książek? A może jesteś godnym podziwu nerdem? To zdecydowanie grupa społeczna, która tyczy się Ciebie. Mało kto rozumie rzeczy, o których mówisz, ani tym bardziej, to, co robisz w wolnym czasie. Możesz albo nie przejmować się innymi, albo wręcz przeciwnie. To zależy od Ciebie. Wiesz w każdym razie na pewno tyle, że zdecydowanie wyróżniasz się z tłumu i nietrudno to zauważyć.
  • Z pozoru normalny (poniżej 200 pkt. karmy)
  • Zachowujący resztki przeciętności (powyżej 200 pkt., min. 1 nietypowe zainteresowanie, średnia powyżej 1.5): nagroda - 2 kanapki
  • Ukryty w swoich zainteresowaniach (powyżej 300 pkt., średnia powyżej 2.5): nagroda - piórnik
  • Wyróżniający się z tłumu (powyżej 400 pkt., min. 2 nietypowe zainteresowania, średnia powyżej 3.5): nagroda - 30 zł
  • Jaskrawy przykład inności (powyżej 500 pkt., min. 3 nietypowe zainteresowania, średnia powyżej 4.5): nagroda - koszulka z nadrukiem jednej ze swoich ulubionych postaci (np. Rainbow Dash z MLP)
  • Słynny dziwak (powyżej 1000 pkt., min. 5 nietypowych zainteresowań, średnia powyżej 5.5): nagroda - zestaw 3 mang/gier RPG/innych rzeczy, którymi fascynuje się Twoja postać

Czas nie jest po to, by się uczyć
 (za równo dla dziewczyn, jak i chłopaków)
Dlaczego mamy niby marnować czas na naukę? Przecież lepiej spędzić go razem z przyjaciółmi. Nieważne, czy przez fejsa, czy w realnym życiu. Ważne, byleby wyrwać się ze szkolnej ławki i robić wszystko, byleby się nie uczyć. To również rzecz jasna odbija się na ocenach w szkole i zachowaniu. Ilości "enek", będących nieusprawiedliwionymi nieobecnościami piętrzą się, lecz Ty nawet nie masz czasu by donieść jakiekolwiek wytłumaczenie do szkoły. Liczy się tylko dobra zabawa, rozrywka i mile spędzony czas.
  • Nowy imprezowicz (poniżej 200 pkt. karmy)
  • Rozpoznawalny wśród ziomków (powyżej 200 pkt., min. 3 znajomych): nagroda - 3 jabłka
  • Rozchwytywany w tłumie (powyżej 300 pkt., min. 5 znajomych): nagroda - 20 zł
  • Znany w całej szkole (powyżej 400 pkt., min. 10 znajomych): nagroda - 2 piórniki
  • Wybuchowa mieszanka (powyżej 500 pkt., min. 15 znajomych, z czego 3 to najlepsi przyjaciele oraz 2 wrogów): nagroda - darmowa wycieczka autokarowa
  • Sławny w całej okolicy (powyżej 1000 pkt., min. 20 znajomych, z czego 5 to najlepsi przyjaciele oraz 3 wrogów): nagroda - możliwość darmowego wstępu dzięki znajomościom na wszystkie dyskoteki w mieście

Świat mnie nienawidzi...
 (za równo dla dziewczyn, jak i chłopaków)
Nie mam choćby odrobiny urody. Nie mam przyjaciół. Jestem tłuściochem. Nikt mnie nie kocha. Mam problemy w domu. W szkole nikt nie ma do mnie szacunku. Wszyscy naokoło niewinnymi żartami tylko pogarszają mój stan. Nikt mnie nie rozumie. Jestem do niczego. Nic nie potrafię. Jestem totalnym beztalenciem i łamagą. Nie liczę się dla nikogo. Nikt nawet nie zauważy mojego braku. Nikt nawet nie zapłacze za mną. Mam bardzo niską samoocenę. To chyba depresja. Muszę się ukarać za to, że jestem tak beznadziejny. Gdzie jest żyletka?
  • Przesadnie samokrytyczny (poniżej 200 pkt. karmy)
  • Płaczliwy (powyżej 200 pkt., min. 1 wróg): nagroda - 3 soki
  • Łatwo załamywalny (powyżej 300 pkt., min. 3 wrogów): nagroda - 20 zł
  • Depresyjny nastolatek (powyżej 400 pkt., min. 5 wrogów): nagroda - 2 piórniki
  • Nienawistny w stosunku do świata (powyżej 500 pkt., min. 8 wrogów): nagroda - darmowa wycieczka autokarowa
  • Przyszły samobójca (powyżej 1000 pkt., min. 15 wrogów): nagroda - w razie samobójstwa możliwość przeniesienia wszystkich punktów i zarobków na inną postać


Średnia ocen
Jest ona zliczana ze wszystkich otrzymanych ocen za wypracowania. Ma ona wpływ na tytuł postaci czy inne wynagrodzenia za postępy w nauce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz