poniedziałek, 21 sierpnia 2017

Podsumowanie lipca

LIPIEC
Odnieśliśmy sukces! Po raz pierwszy od blisko roku!
Tak, mam prawie miesięczne opóźnienie przez nieobecność, ale i tak to raczej nie zrobi większej różnicy.
Tak czy inaczej oświadczam, że wróciłam już w pełni i już w tym tygodniu mam zamiar się brać za odpisywanie. Mam nadzieję, że Wy również się obudzicie i wrócicie do pisania tak dobrze, jak w zeszłym miesiącu, a może i nawet więcej i lepiej. Wrzesień się zbliża wielkimi krokami, więc to ostatnie chwile na opisanie w pełnym spokoju przygód swoich postaci, bez presji kartkówek i sprawdzianów, które odbędą się dnia kolejnego.
Jeżeli napiszecie do mnie, opiszę w przeciągu 48 godzin. :)
Proszę i błagam, piszcie opowiadania i zapraszajcie nowe osoby!
W tym miesiącu pojawiło się 6 opowiadań.

PODSUMOWUJĄC
Wyniki uczniów:
Michał Wrona: 2 (275,05 pkt.)
Ewelina Kiryluk: 2 (25,5 pkt.)
Anastazja Zawadzka: 0 (10 pkt.)
Nataniel Wilk: 2 (98,5 pkt.)
Weronika Gawrońska: 0 (60 pkt.)
Emilia Gwiaździńska: 0 (16,7 pkt.)
Bonus w postaci liczenia ilości kieszonkowego oraz pkt. karmy w lipcu x2,5 dla Nataniela, x2 dla Michała, a x1,5 dla Eweliny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz