czwartek, 1 grudnia 2016

Podsumowanie listopada

LISTOPAD
Po raz kolejny mamy aż dwa podsumowania na głównej stronie Szkoły. Porażka. Po raz trzeci.
Miesiąc prawdę mówiąc zaczął się całkiem obiecująco. Później jednak nadzieja mnie opuściła, gdyż większość osób zmniejszyła tempo... i koniec końców nie pobiliście rekordu trzynastu opowiadań (co wcale nie jest aż takie trudne). Może w grudniu się uda? W końcu jest odrobinę więcej czasu przez przerwy świąteczne. No i do Was wracam. Mam nadzieję, że się cieszycie. :)
Tak jak pisałam już kiedyś - w razie czego jestem do Waszej dyspozycji. Wystarczy podać op. do chętnego, którym mam się zająć, a niebawem pojawi się w Szkole ciąg dalszy. Naprawdę chciałabym, aby ten blog się rozpędził, bo ma w sobie wyjątkowy potencjał.
Ważne jest, abym co miesiąc nie musiała uświadamiać Wam, że powinnam już usunąć połowę osób. Po raz kolejny proszę - jeśli kogoś znacie, kto byłby zainteresowany tym blogiem, możecie go zaprosić. Nie zmuszać, tylko prosić. Nie chciałabym zbędnych nieprzyjemności.
Jeśli przyjdą do Waszych głów pomysły na jakieś zmiany na stronie, które przyciągną nowych ludzi - jestem otwarta na sugestie. Wystarczy napisać albo na poczcie, albo na czacie, bo dosłownie każdego dnia na niego spoglądam.
Dołączyła do nas Melania. W tym miesiącu pojawiło się 6 opowiadań.

PODSUMOWUJĄC
Wyniki uczniów:
Adrianna Szpakowska: 0 (-97,5 pkt.)
Aleksandra Frąckowiak: 1 (-32.5 pkt.)
Michał Wrona: 0 (291,3 pkt.)
Ewelina Kiryluk: 3 (129 pkt.)
Julia Sokołowska: 0 (-23 pkt.)
Oskar Warmiński: 0 (-132 pkt.)
Anastazja Zawadzka: 0 (63 pkt.)
Melania Kon: 2 (93,3 pkt.)

Bonus w postaci liczenia ilości kieszonkowego oraz pkt. karmy w październiku x1,5 przypada dla Oli, x2 dla Melanii, a x2,5 dla Eweliny.

Dam Adzie, Oli i Julii jeszcze kilka dni, a później będę zmuszona ich zmienić w NPC.

Powodzenia życzę i do zobaczenia w kolejnym podsumowaniu (bądź ogłoszeniu),
Avril

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz