niedziela, 27 marca 2016

Święta!

Trwają święta wielkanocne, tak więc chciałabym Wam życzyć wszystkiego dobrego. Błogosławieństwa na cały rok, zdrowia, szczęścia, hajsu i jeśli ktoś już jej poszukuje - miłości. No i oczywiście prezentów! Prezenty to ważna rzecz. Poza tym rzeczy bardzo nieuchwytnej i trudnej do odnalezienia, a mianowicie weny, weny i jeszcze raz weny! Ja osobiście mam z nią ostatnio problem, dlatego bardzo się przyda (to właśnie dlatego wciąż nie skończyłam formu, ani tym bardziej op. od Michałka... eh...). To, czy wy jej pilnie potrzebujecie akurat nie wiem, ale i tak nie zaszkodzi, by mieć jej jeszcze więcej. ;)
Dla Was prawdziwy, polski koszyczek wielkanocny z jajem:
 Pozdrawiam Was bardzo serdecznie,
Avril
P.S. Nie jestem najlepsza w składaniu życzeń, tak więc bardzo mi wybaczcie brak oryginalności.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz