piątek, 2 września 2016

Podsumowanie sierpnia

SIERPIEŃ
Sierpień, choć to miesiąc wakacyjny, był dość... cóż, mało aktywny. Jakby nie patrzeć za pisanie wzięły się tylko dwie osoby (właściwie jedna, bo ja się nie liczę)! Jeszcze chwila i będzie tu kompletnie pusto. Może poproście znajomych, którzy umieją pisać i mają czas? Byłabym za to bardzo wdzięczna. Aby wprowadzić wiele nowych szczegółów, które zdecydowanie urozmaicą rozgrywkę (np. kółka zainteresowań, konkursy, wycieczki, zadania domowe) potrzebujemy nowych osób, gdyż w takim gronie to zwyczajnie mijałoby się z celem. Sądzę, że moglibyśmy stworzyć naprawdę miłe grono... Napiszcie co o tym wszystkim sądzicie w komentarzach lub na czacie, gdzie Wam wygodniej.
Odeszła od nas Tosia, Magda i Karolina. Nie dołączył do nas żaden nowy uczeń. W tym miesiącu pojawiło się tylko 5 opowiadań.

PODSUMOWUJĄC
Wyniki uczniów:

Adrianna Szpakowska: 0 (-80.5 pkt.)
Aleksandra Frąckowiak: 0 (53 pkt.)
Michał Wrona: 3 (393,5 pkt.)
Ewelina Kiryluk: 0 (99 pkt.)
Julia Sokołowska: 2 (133 pkt.)
Oskar Warmiński: 0 (22 pkt.)

Mam naprawdę nadzieję, że nie pozbędziemy się tych wszystkich osób... Dam Adzie jeszcze kilka dni, a później będę zmuszona ją zmienić w NPC. Zobaczymy co się dalej zadzieje.
W razie braku towarzyszy do pisania, możecie kierować op. do mnie. Ważne jest, abyście mieli jakiś świetny pomysł na fabułę, a cała akcja mi nie ciążyła (chodzi głównie o schematy: przyszłam do szkoły, pogadałam z Michałem, poszłam do niego, zrobiliśmy lekcje, wróciłam do domu i spać; na jutro powtórka z wrażeń), lecz nieco ciekawiła. Może to być przykładowo jakiś problem do rozwiązania, jak to jest w serii op. z Julią.


Powodzenia życzę i do zobaczenia w kolejnym podsumowaniu (bądź ogłoszeniu),
Avril

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz