sobota, 1 października 2016

Podsumowanie września

WRZESIEŃ
Dwa podsumowania na głównej stronie Szkoły. Porażka.
Ach, szkoda słów. Już sądziłam, że ten blog będzie się cieszył niezłym zainteresowaniem... ale oczywiście tak nie jest, bo wszyscy wolą akademie z kolejną plagą Mary Sue i Garych Stu. Właściwie to nie o tym miałam się żalić, a bardziej o tej niknącej aktywności. Rozumiem, macie też realną szkołę, ale nikogo chyba nie zbawi napisanie przynajmniej jednego opowiadania na miesiąc tutaj, prawda? W ten sposób naprawdę wszystko mogłoby się ładnie ruszyć... a tymczasem połowa osób jest zagrożona wyrzuceniem na koniec października. Błagam po raz kolejny, zróbcie coś z tym.
Jak już pisałam kilka razy - możecie pisać do Michała. Ja z całą pewnością odpiszę. Jeśli nic się nie poprawi (i dołączy chociażby jeszcze jeden chłopak, bo nie chcę plagi bab), mogę dołożyć tu jeszcze jedną swoją postać... Choć cały czas mam niejasne wrażenie, że trochę za bardzo się poświęcam. Dajcie znak, co o tym sądzicie na czacie. Wspólnie możemy podjąć decyzję, co robić dalej.
Zmieniając temat na nieco przyjemniejszy - stworzyłam pierwsze (obowiązkowe) sprawdziany w Szkole. Nie są one trudne, wystarczy jedynie poświęcić kilka, kilkanaście minut na poszukiwanie informacji w internecie i macie jedną dodatkową ocenę. Jeśli z kolei nie wykonacie zadania... możecie oberwać jedynką. Dalej - zorganizowałam pierwsze wycieczki, tym razem do kina. Inne mogą się pojawić dopiero przy większej ilości osób.
Ponadto zdałam sobie z tego sprawę, jak tępa jestem. Nie wpadłam na to, że jeśli ktoś jest nieobecny przez ponad 2 tygodnie (i rzecz jasna to zgłosił) powinnam mu odejmować na koniec miesiąca nie 50 pkt., a 25. Wybaczcie. Od teraz to ogarnę lepiej. W końcu mamy nieco inną skalę punktów niż na innych blogach, nad którą wciąż pracuję. Tak na pocieszenie jak prosiliście wprowadziłam nagrody za aktywność. Poniżej piszę o co chodzi. Sądzę, że Wam się one spodobają.
Nie dołączył do nas żaden nowy uczeń. W tym miesiącu pojawiły się tylko 2 opowiadania.

PODSUMOWUJĄC
Wyniki uczniów:
Adrianna Szpakowska: 1 (2,5 pkt.)
Aleksandra Frąckowiak: 0 (28 pkt.)
Michał Wrona: 0 (343,5 pkt.)
Ewelina Kiryluk: 1 (63 pkt.)
Julia Sokołowska: 0 (83 pkt.)
Oskar Warmiński: 0 (-32 pkt.)

Bonus w postaci liczenia ilości kieszonkowego oraz pkt. karmy w październiku x2 przypada dla Ady, a x2,5 dla Eweliny. Tym razem nie ma nikogo na trzecim miejscu (któremu by się liczyło x1,5). Decyzję podejmowałam patrząc na długość op.

Dam Oskarowi jeszcze kilka dni, a później będę zmuszona go zmienić w NPC. Zobaczymy co się dalej zadzieje. Proszę również Adę o zakupienie czegoś ze sklepu/pisanie dłuższych op., gdyż ona również jest zagrożona wyrzuceniem.

Powodzenia życzę i do zobaczenia w kolejnym podsumowaniu (bądź ogłoszeniu),
Avril

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz